Kerääkö verkkokauppasi hylättyjä ostoskoreja?

  Käsi sydämelle: Jos verkkokauppa tökkii, turhaudut hetkessä ja vaihdat kauppaa. Saat samat tuotteet samaan hintaan toisesta kaupasta, vähemmällä vaivalla. Näin käy myös yritysten välisessä verkkokaupassa. Yrityksen ostaja on tottunut ostamaan vapaa-ajallaan helposti verkosta. Tie tuotesivulta kassan kilahdukseen on suora ja sileä. Työssään hän odottaa verkkokaupalta samaa sujuvuutta. Yritysverkkokauppojen kassoilla on kuitenkin esteratoja ja...

Verkkokauppias, tiedätkö kenelle myyt?

Yleistyvä B2B-verkkokaupankäynti ja laskulla ostaminen helpottavat monen työarkea. Kauppiaan näkökulmasta riskit kuitenkin kasvavat. Lue tositarina aloittelevasta rakennusliikkeestä, joka hankki tarvikkeensa kauppiaiden piikkiin. Kahvinkeitin porisee työmaatoimiston keittonurkkauksessa. Aloitteleva rakennusalan yritys on saanut jo muutaman projektin, mutta tekijöiltä puuttuu vielä työkaluja, tarvikkeita ja varusteita. Kutsutaan yritystä Rakennusliike Reiluksi. Nimi on satua, mutta tarina on tosi. Rakennusliike...

Ostoprosessi alkaa Googlesta

Käytännössä jokainen B2B-ostaja käyttää Googlea jossakin ostoprosessin vaiheessa. Oletko siellä, mistä sinua etsitään? Mikä yhdistää kuluttajaa, pienmetallialan yrittäjää ja suuryrityksen ostajaa? Jokainen etsii tietoa Googlesta. Mistä saan tarvitsemani komponentin? Kuka vuokraa IT-laitteita? Mikä oli vuoden 2018 viini? Onko Nuuksiossa pyöräilyreittejä? Google tarjoaa hetkessä vastauksia kaikkiin kysymyksiin. Yrityksen ostaja hakee tietoa täsmälleen samalla periaatteella. Miksi...

SOHO/SME-segmentistä löytyy ostovoimaa

Myynnin kasvattamiseksi on kolme vaihtoehtoa. Vaihtoehto 1. Myydä lisää olemassa oleville asiakkaille. Vaihtoehto 2. Saada uusia asiakkaita ja myydä heille. Vaihotehto 3. Onnistua vaihtoehdoissa 1. ja 2. Käydään läpi, mitä nämä vaihtoehdot vaativat myyvältä yritykseltä. Vaihtoehto 1. Jo olemassa oleville asiakkaille lisämyynti vaatii yritykseltä enemmän työtunteja kyseisen asiakkaan kanssa. Yksilöity palvelu ja hinnoittelu voivat...

Uusi ominaisuus helpottaa myyntiä entisestään!

  B2B-kauppaa käydään aktiivisesti verkossa, mutta laskulle tarjoamisen helppous tulisi olla mahdollista myös muita myyntikanavia pitkin. Pian se onkin! Helmikuun aikana lanseeraamme uuden ominaisuuden, joka mahdollistaa laskulle myymisen myös puhelimitse! Haluatko ominaisuuden käyttöösi? Ilmaise kiinnostuksesi yhteydenottolomakkeella ja olemme yhteydessä kun ominaisuus on käytettävissä!      ...